TWIGA‘Idea – Не будь овочом
Категорія: Кампанії з одним каналом комунікації
Клієнт: АСІНО ФАРМА СТАРТ

TWIGA’Idea:
Світлана Степаненко, CEO TWIGA Ukraine
Катерина Алексанян, керуючий директор TWIGA’Idea & TWIGA’GO!
Катерина Вельган, Директор з ідейних проектів TWIGA’Idea
Ігор Шейкін, Креативний директор TWIGA’Idea

Тетяна Ромашова, Продакт менеджер
Максим Черевко, Бізнес-юніт менеджер

Медіа агенція: UM

Біфрен – заспокійливий засіб, який займає 5 місце з продажу у категорії, але необхідно його вивести на новий рівень та піднятися у ТОП-3. Всі конкуренти Біфрен говорять тільки про заспокійливу дію як таку. Хоча більшість із них мають побічні ефекти – сонливість, загальмованість, які відчувають споживачі. На цьому ми і вирішили зіграти, представивши Біфрен як заспокійливий засіб без наслідків стати овочом, черепахою чи лінивцем. У результаті рекламної кампанії на ТБ вдалося не просто перевиконати план з продажу у 4 рази, а й зробити Біфрен абсолютним лідером категорії.