THINKMcCANN – Mastercard. Пробудження сили
Категорія: Банківські, фінансові та страхові послуги
Клієнт: Mastercard Ukraine

THINKMcCANN:
Євген Камінський, креативний директор
Вікторія Ніконенко, арт-директор
Віктор Висоцький, керівник креативної групи
Анна Бобіна, керівник групи з роботи з клієнтами
Анастасія Клюшнікова, менеджер з роботи з клієнтами

Тетяна Луценко, менеджер програми
Наталія Байдала, маркетинг-директор

Медіа агенція: Carat Ukraine
Агентство маркетингових сервісів: iSmart LLC

Mastercard відправив українців у світ «Зоряних Війн» Стояло завдання залучити максимальну кількість людей до регулярних сплат карткою Mastercard. Щоб охопити найширшу аудиторію, ми використали очікувану прем’єру нового епізоду «Зоряних Війн». І вийшли з національним промо, переможців якого відправляли до місць зйомок фільму. У яскравій креативній формі, з використанням персонажів саги, ми закликали українців відчути у собі Силу світу «Зоряних війн». В результаті в промо взяло участь практично 10 тис. клієнтів, що вдвічі більше запланованого. А транзакції зросли на 32% за запланованих 12%.