Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2016 » Silver 2016 » TBWA Україна/МакДональдз Україна – Кавова атмосфера в МакДональдз
TBWA Україна – Кавова атмосфера в МакДональдз
Категорія: Shopper Marketing
Клієнт: МакДональдз Україна
TBWA Україна:
Марина Кунєц, Account Director
Світлана Цвеленьева, Creative Director
Таня Літвін, Creative Group Head
Владислав Кунєц, Creative Group Head
Марина Кітаєва, Senior Account Manager
Юлія Бадрітдінова, Директор з маркетингу та комунікацій
Ольга Васильєва, Старший консультант з маркетингу
Медиа агентство: OMD Україна
Останні кілька років культура кави в Україні стрімко розвивається і свіжомеленою кавою вже практично нікого не здивуєш. Життєвий ритм людей також прискорився, з’явився інтенсивний тренд on-the-go (англ. – на ходу), що змінило структуру ринків. МакДональдз з 2011 року активно почав розвивати свою кавову експертизу. Провівши дослідження в першому кварталі, було відзначено, що візити в МакДональдз, під час яких купували каву, зменшилися, але пенетрація збільшувалася. І, незважаючи на те, що споживачі не мають сумніву щодо якості напоїв в ресторанах МакДональдз, їм не вистачало різноманіття. Необхідно було, не вносячи кардинальних змін у меню, дати споживачеві можливість урізноманітнити кавові напої, зробивши кавовий досвід споживачів особливим, емоційним і незабутнім. Таким рішенням стали солодкі сиропи до кави, які урізноманітнили смак кавових напоїв у МакДональдз. Перед стартом комунікаційної кампанії про сиропи для кавових напоїв, МакДональдз поставив перед собою такі завдання: Бізнес завдання: 1. збільшення продажу сиропів на +70% 4Q’15 vs. 4Q’14 2. збільшення продажу кави на +15% 4Q’15 vs. 4Q’14 Комунікаційні завдання: Збільшення іміджевих показників бренду МакДональдз протягом кавової кампанії порівняно з аналогічним кварталом (жовтень-грудень 2014 року) мінімум на 5 пунктів. Результати проведеної кампанії виявилися більш ніж вражаючими. За рахунок різнопланової та емоційної комунікації, іміджеві показники бренду виросли в деяких позиціях до 13 пунктів. Значно збільшилися поставлені перед кампанією бізнес цілі: – збільшення продажу сиропів +79%