Scholz & Friends Kyiv – Укртелеком Інтерактивне ТБ
Категорія: Телекомунікаційні послуги
Клієнт: Укртелеком

Scholz & Friends Kyiv:
Іра Бойко, Креативний директор
Василь Молдавчук, Арт директор
Валерія Лошманова, Груп Еккаунт директор
Олена Ігнатенко, Акаунт менеджер

Антон Жорін, Директор департаменту маркетингових комунікацій
Лідія Бабяк, Начальник бренд відділу
Олена Комендо, Бренд менеджер

Медіа агенція: MEC
Digital агентство: MEC

Укртелеком вийшов із пропозицією IPTV на 4 роки пізніше за основного конкурента, коли просунуті користувачі вже були зайняті. Компанія пройшла проти правил: не вступила у боротьбу за «інноваторів», а сконцентрувалася на традиціоналістах із невеликих міст. Розроблена комунікація пояснювала їм технологію доступною мовою та одночасно формувала потребу у послузі. Ми показали обраній цільовій, що можна бути люблячим та дбайливим сім’янином, не жертвуючи особистими інтересами. Основним завданням комунікації було стимулювання підключення Інтерактивного ТБ, чого кампанія успішно досягла, використовуючи широкомасштабні канали – ТБ та Інтернет.