Ogilvy & Mather – Перший у світі кетчуп із жовтих томатів
Категорії: Продукти харчування; Запуск продукту/сервісу
Клієнт: Чумак

Олександра Дорогунцова, креативний директор
Тарас Дзендровський, художній керівник
Євгенія Дзюбенко, старший копірайтер
Тетяна Шаповал, арт-директор
Ірина Пігаль, продюсер
Світлана Коритько, директор з роботи з клієнтами

Андрій Кравець, старший менеджер категорії

У пошуках ідей для запуску нового продукту ми виявили, що готування і сама трапеза, хоч і з різними кетчупами, перетворилися на рутину. «Чумак» запропонував мамам кардинальну інновацію: перший у світі кетчуп із жовтих томатів. Дізнавшись із комунікації, що їхнім сірим блюдням прийшов кінець, мами не лише поспішили пробувати новинку, а й загалом перейнялися ще більшою довірою до кетчупів «Чумак». У результаті за 9 місяців 2016 року продаж всієї категорії кетчупів «Чумак» зріс на 22% у тоннах і на 33% у грошовому вираженні, а «Чумак» став брендом № 2 зі зростання продажів у 2016 році серед усіх продуктів харчування в Україні.