МЕДІА СКОУП – Перемогти у ціновій війні, не беручи участі у битві
Категорія: Спонсорство
Клієнт: METRO Cash and Carry Ukraine

МЕДІА СКОУП:
Андрій Кроленко, Керуючий партнер
Крістіна Ковальчук, Медіа Директор
Тетяна Куницька, Менеджер з роботи з клієнтами
Яна Дараган, Баїнг директор
Ірина Глуховська, спеціаліст з ТБ планування

Оксана Куликова, Керівник відділу маркетингу
Тетяна Будило, начальник відділу реклами та друкованих видань
Оксана Андрєєва, старший спеціаліст з реклами та маркетингової діяльності

Друге агентство: Старлайт Бренд Контент

2013-2015 роки були складними для рітейлу. Низька ціна стала основним інструментом конкурентів у боротьбі за покупця. Але цінову комунікацію METRO споживачі не сприймали через бар’єри сприйняття самої мережі (тільки опт, складно отримати картку, поганий асортимент та високі ціни). Наш виклик – подолати бар’єри та змінити сприйняття: «METRO – для мене». Ми вирішили зробити унікальні атрибути бренду перевагами для споживачів – будьте професіоналом удома. Ми обрали спонсорство «Майстер шеф», оскільки проект ідеально передає ключову ідею. За рахунок різних типів активності ми подолали бар’єри та збільшили привабливість мережі. В результаті METRO значно збільшив продажі у гривні та в обсягах у 2015.