Кінограф – П’єш як дихаєш
Категорія: Напої алкогольні та слабоалкогольні
Клієнт: Bayadera Group

Кінограф:
Віталій Кокошко, креативний директор/режисер
Віра Глєбова, директор зі стратегічного планування
Олег Киселиця, старший копірайтер
Богдана Заєць, копірайтер

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Медіа агенція: Havas Media Ukraine
Digital агентство: Newage
Інше агентство: ТАВР Media (радіо)

Наприкінці 2015-го якраз під Новий Рік Bayadera Group вирішила запустити нову горілку на ринок України. Маючи 60 конкурентів та жартівливу назву «Воздух», новинці потрібно було стати серйозним брендом, знайти обличчя та знайти свого споживача. За підтримки інтелектуального гумору, а також навчального посібника у вигляді серії рекламних роликів з правильними вдихами та видихами, українці навчилися дихати на повні груди, а горілка «Воздух» вийшла на 8 місце з продажу.