Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2016 » Gold 2016 » THINKMcCANN/Carlsberg Ukraine – Як Garage з чуваками дали джару в Україні
THINKMcCANN – Як Garage з чуваками дали джару в Україні
Категорія: Кампанії з короткостроковим ефектом
Клієнт: Carlsberg Ukraine
THINKMcCANN
Євген Камінський, креативний директор
Віктор Висоцький, керівник креативної групи
Оксана Капранова, арт-директор
Ольга Кутузова, керівник групи з роботи з клієнтами
Альона Ткачук, менеджер з роботі з клієнтами
Юрій Склярук, продюсер
Андрій Отрощенко, віце-президент з маркетингу
Дмитро Пилипенко, менеджер з маркетингу
Юлія Кириллова, бренд-менеджер Name, Title Катерина Курусь, спеціаліст із ТМ
Медіа агенція: OMD Media Direction Ukraine
Digital агенція: AGAMA Digital Group (Mediacom)
Запуск Seth&Riley’s Garage Завдання: Запуск напою, зорієнтованого на молоду аудиторію. Завоювання лідерства в категорії бірміксів і створення нової категорії Hard Drinks на ринку. Позиціонування побудували на актуальних для молоді трендах крафтовості та хендмейду. Основою комунікації стало «гаражне» походження та унікальний ритуал подачі Garage. Креативною формою став абсурдний молодіжний гумор і оригінальний тон оф войс. У результаті: Річний план продажів виконано за 3 місяці після запуску. Garage посів 4-те місце за обсягами продажів серед усіх брендів «Карлсберг Україна», а за прибутковістю – взагалі 3-тє! Garage сприймається як окрема категорія з унікальними продуктовими та іміджевими характеристиками.