Smartica/Skykillers – Боботик
Категорія: Кампанії з одним каналом комунікації
Клієнт: ЗФ ПОЛЬФАРМА С.А.

Smartica/Skykillers:
Юрій Качкарда, Client Service Director
Світлана Лобанова, Creative Director
Дар’я Шигаєва, Chief Strategy
Анатолій Кожухарь, Art Director
Аліна Самарченко, Account Manager

Валентина Швед-Гірняк, Group Product Manager OTC
Олена Бойченко, Product Manager OTC
Андрій Титаренко, Digital Marketing Manager

Друга агенція: Qreachers, Digital Media Agency
Медіа агенція: Qreachers, Digital Media Agency
Інше агентство: Aurocraft, Web Production

До 70% немовлят відчувають шлункові кольки, плачуть та хвилюють мам. Анти-колічний препарат Боботик ставив за мету зберегти частку і проконтактувати з 180,000 мам. Інсайт – мами немовлят використовують не ТБ, де конкуренти, а інтернет для вирішення дитячих проблем. Рішення – inbound-marketing кампанія, заснована на запитах мам, у формі пошукової реклами, яка знаходить мам у момент потреби та наводить на сайт-гіда, що веде від причин та симптомів кольк до рішення – препарату Боботик та найближчій аптеці з низькою ціною. Результат – контакти та допомога 207,000 мам та +2.6% частки ринку.