Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2016 » Gold 2016 » Кінограф/Bayadera Group – П’єш як дихаєш
Кінограф – П’єш як дихаєш
Категорія: Запуск продукту/сервісу
Клієнт: Bayadera Group
Кінограф:
Віталій Кокошко, креативний директор/режисер
Віра Глєбова, директор зі стратегічного планування
Олег Киселиця, старший копірайтер
Богдана Заєць, копірайтер
Роман Вашколуп, Директор Департаменту з маркетингу та стратегічного розвитку
Дмитро Самсоненко, Керівник напряму креативного розвитку та дизайну
Олексій Громовий, Бренд-менеджер Name, Title Сергій Сергєєв, Бренд-менеджер
Медіа агенція: Havas Media Ukraine
Digital агентство: Newage
Інше агентство: ТАВР Media (радіо)
Наприкінці 2015-го якраз під Новий Рік Bayadera Group вирішила запустити нову горілку на ринок України. Маючи 60 конкурентів та жартівливу назву «Воздух», новинці потрібно було стати серйозним брендом, знайти обличчя та знайти свого споживача. За підтримки інтелектуального гумору, а також навчального посібника у вигляді серії рекламних роликів з правильними вдихами та видихами, українці навчилися дихати на повні груди, а горілка «Воздух» вийшла на 8 місце з продажу.