Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2016 » Gold 2016 » BBDO Ukraine/Карпатські мінеральні води – Як зробити локального виробника національним брендом
BBDO Ukraine – Як зробити локального виробника національним брендом
Категорія: Запуск продукту/сервісу
Клієнт: Карпатські мінеральні води
Анже Єреб, виконавчий креативний директор
Денис Келеберденко, креативний директор
Михайло Петрусяк, арт-директор
Паша Мельник-Крисаченко, арт-директор
Юля Колесник, копірайтер
Діма Кишка, копірайтер
Ірина Данилевська, клієнт сервіс директор
Катерина Махнакова, акаунт менеджер
Елла Цибуля, Директор з маркетингу
Мінеральна вода «Карпатська Джерельна» – маленький локальний гравець із Західної України, який довгі роки намагається розірвати замкнене коло побудови дистрибуції та створення власної привабливості для споживача. Ми розробили нове позиціонування бренду, базовою цінністю якого стала молодість. Торік у бренду з’явився герой – карпатський дід, який живе неподалік джерела, наступного року глядачі побачили нашого діда, але вже з армією фанаток. Два роки поспіль вся країна обговорювала кампанію, сперечалася, заздрила. А тим часом бренд із регіонального став національним і посів №3 у категорії. Ми встигли. Адже ми віримо, що за ідеями – майбутнє. Розуміємо, що без сміливості нічого не досягнеш.



