Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2016 » Gold 2016 » Aimbulance/MasterCard – Mastercard “Subway”
Aimbulance – Mastercard “Subway”
Категорія: Малобюджетні кампанії
Клієнт: MasterCard
Agenty Zmin
Mastercard – міжнародна компанія, що спеціалізується на платіжних рішеннях та технологіях. Технологія безконтактної оплати з’явилася в Україні ще у 2011 році, але такими картами користуються нерегулярно. Щоб сформувати звичку розраховуватись безконтактною карткою, Mastercard встановила безконтактні термінали у метро. Для компанії це перспективний сегмент із погляду частоти та кількості транзакцій — щодня у метро проїжджає 1,5 мільйона людей. Завдання, яке стояло перед агентством: збільшити кількість транзакцій безконтактними картами в метро мінімум удвічі за 6 місяців. На першому етапі кампанії ми пояснювали пасажирам у метро, як оплачувати проїзд із безконтактною карткою. Для цього розробили дизайн плакатів та турнікетів. На другому етапі ми розробили промо-кампанію та підготували ролик про безцінні моменти з Mastercard. Каналом комунікації обрали Інтернет. До кінця кампанії кількість транзакцій у метро зросла на 360%, порівняно з періодом до кампанії. Результати кампанії також вплинули на поведінку споживачів поза межами метро. Власники карток, які оплачували проїзд у метро, стали частіше розраховуватися безконтактною карткою в точках продажу. Їхня частота зросла на 54%. Разом із частотою збільшився і середній чек – він зріс на 71%. Ролик про безцінні моменти подивилися 2 300 000 разів. (79% переглядів ми отримали органічно)

