Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2016 » Bronze 2016 » Zenith/Nestlé Ukraine LLC – Smachni Istorii Torchyn
Zenith – Smachni Istorii Torchyn
Категорії: Продукти харчування; Smachni Istorii Torchyn
Клієнт: Nestlé Ukraine LLC
Zenith:
Марина Григоренко, Керівник діджитал гурту
Катерина Первухіна, Zenith, Керівник діджитал групи/Команда Нестле
Мадіна Жураєва, Керівник напряму
Наталія Островська, Стратегічний директор
Денис Сторожук, Виконавчий директор
В’ячеслав Левченко, Медіа директор
Анна Грищук, Nestle, Бренд менеджер групи Торчин холодні соуси
Валентина Жук, Старший бренд менеджер Торчин майонези, ГКУ соуси, маринади
Юрій Поліщук, Менеджер діджитал медіа
Агентство маркетингових сервісів: Havas Digital
Після десяти років успіху на ринку України продажі бренду «Торчин» стрімко падають. Криза 2013 року призводить до зменшення категорії на 11%, при цьому частка ринку «Торчин» падає ще на 8%. Маркетингові рішення, які працювали раніше, не можуть змінити ситуацію. Не допомагають навіть колосальні знижки та акції для споживача Основні причини падіння – вартість продукту, дорожча за конкурентів, лояльність до лідера знизилася через кризу і що найважливіше – споживання трансформувалося. Люди більше не їдять традиційних салатів з холодними соусами (олів’є, шуба тощо). Нові тренди споживання диктують нові продукти та інгредієнти. І «Торчин» там більше нема. Бренд ставить перед собою амбітну мету – змінити ситуацію споживання та повернути холодні соуси у щоденне меню споживача. Завдання неможливо вирішити простими інструментами й у межах поточної комунікації. Так з’являються Смачні історії Торчин! Запіканки, крем-супи, відомі страви італійської кухні і навіть десерти – гігабайти відеоматеріалів розповідають, як улюблені страви приготувати з давно знайомими холодними соусами. Власна YouTube платформа та корисний бренд контент навчають, надихають та гарантують результат. Вперше за 10 років бренд не говорить про продукт, а дає унікальний досвід і привносить нові моменти в життя ЦА… Вже у 2015 році результати перевершили всі очікування. Ми не тільки зупинили падіння продажів, а й отримали приріст в обсязі на 3%, незважаючи на продовження падіння на ринку (-11%). Дослідження показали, що бренд став зовсім інакше сприйматися серед аудиторії і фокусні атрибути показали активне зростання. Комунікаційний ризик був повністю виправданий і бренд «Торчин» тепер не просто кетчуп чи майонез, а тренд сетер та помічник у кулінарному світі української аудиторії!