Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2016 » Bronze 2016 » TWIGA‘Idea/Мегаком – Під лежачу маму сім’я не тече
TWIGA‘Idea – Під лежачу маму сім’я не тече
Категорія: Ренесанс
Клієнт: Мегаком
TWIGA’Idea:
Світлана Степаненко, CEO TWIGA Ukraine
Катерина Алексанян, керуючий директор TWIGA’Idea & TWIGA’GO!
Катерина Вельган, Директор з ідейних проектів TWIGA’Idea
Ігор Шейкін, Креативний директор TWIGA’Idea
Олександр Ішуткін, маркетинг директор
Сергій Ківа, продакт менеджер
Друге агентство: Media First Ukraine
Медіа агенція: Media First Ukraine
Digital агентство: Digibrand
Ріабал – маловідомий препарат від болю в животі з низькими бізнес-показниками, який має завдання кардинального зростання в категорії, де однозначним лідером є всім відома Но-Шпа. Але, порівняно з Но-Шпа, Ріабал має перевагу – він усуває біль у животі швидше. Тож навіщо жінкам (нашій ЦА) витрачати час на біль у животі, якщо його можна провести з близькими? Ідея: Ріабал поверне маму в сім’ю настільки швидко, що домочадці навіть не помітять, що їй нездужало. В результаті рекламної кампанії продажі і частка ринку Ріабал значно зросли, а Но-Шпа – впали.