THINKMcCANN – Легенда про Чорного Тараса
Категорії: Напої безалкогольні; Кампанії з короткостроковим ефектом
Клієнт: Carlsberg Ukraine

THINKMcCANN:
Євген Камінський, креативний директор
Дмитро Ністерук, керівник креативної групи
Віктор Висоцький, керівник креативної групи
Оксана Капранова, арт-директор
Ольга Кутузова, керівник групи із роботи з клієнтами
Анастасія Костікова, менеджер з роботи з клієнтами
Юрій Склярук, продюсер

Андрій Отрощенко, віце-президент з маркетингу
Тетяна Тертишна, менеджер з маркетингу
Світлана Никифорець, бренд-менеджер ТМ “Квас Тарас”
Марина Безносюк, спеціаліст з ТМ “Квас Тарас”

Медіа агентств: OMD Media Direction Ukraine
Digital агенція: AGAMA Digital Group (Mediacom)

Темних квасів багато, Чорний квас – один. Саме таку асоціацію з новим квасом ми намагалися вкласти у голови людей. Коли міські жителі віддають перевагу сучасним модним напоям ретроградним квасам, тільки диференціація дозволяла новинці стати актуальною для аудиторії. Тому «Чорний квас», залишаючись традиційним лише на рівні продукту, став зовсім іншим лише на рівні іміджу. Стильний та незвичайний зовні, яскравий та залучаючий до комунікації. Це дозволило виконати річний план продажів за 3 місяці, побудувати знання новинки на рівні брендів-старожилів та зробити продаж всього портфеля «Квасу Тараса» найуспішнішим за всю історію існування бренду.