Saatchi & Saatchi Ukraine – Роллтон – не перекус, а основа ваших страв
Категорія: Кампанії з тривалим ефектом
Клієнт: Mareven Food Ukraine

Saatchi & Saatchi Ukraine:
Костянтин Шнайдер – креативний директор
Філіп Хопта – Арт-директор
Сергій Білошицький – Старший копірайтер
Юлія Білик – Акаунт менеджер

Май Ван Мінь – Генеральний директор Mareven Foods Україна
Євген Лозицький – Маркетинг Директор
Вадим Паурчак, Бренд Менеджер

Медіа агенція: Carat Ukraine

“Мівіна” була одноосібним лідером, що займає 94% частки ринку в 2014 році. “Роллтон” займав 6% частки ринку. Основний конкурент позиціонував свій продукт як просте рішення для перекушування. Для «Роллтон» це був серйозний виклик – поборотися з лідером ринку, і завдання полягало в тому, щоб знайти спосіб, як це зробити. На першому етапі комунікації «Роллтон» провів тактичну кампанію про якість продукції, щоб подолати бар’єри сприйняття бренду та побудувати знання. На другому етапі було проведено промокампанію, щоб стимулювати купівлю та пробу продукту серед споживачів. На третьому етапі “Роллтон” почав відбудовувати нову платформу за допомогою ТБ комунікації, будуючи продукт як хороший доступний гарнір до будь-якої з ваших страв – “Роллтон – це основа ваших страв”. На відміну від конкурента, який говорив про «перекус». Результати цих кроків перевершили очікування – «Роллтон» завоював половину (49%) частки ринку рахунок основного конкурента, протягом 3-х років.