Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2016 » Bronze 2016 » PROVID/Миронівський Хлібопродукт – Запуск “Асорті”
PROVID – Запуск “Асорті”
Категорія: Продукти харчування
Клієнт: Миронівський Хлібопродукт
Сергій Зінов’єв, креативний директор
Ілля Ануфрієнко, арт директор
Катя Мельник, копірайтер
Андрій Миронюк, груп акаунт директор
Сергій Венгер, Маркетинг директор
Іван Філіппов, національний маркетинг менеджер
Наша Ряба лідер категорії охолодженої курятини. Гарантуючи високу якість та свіжість, вона коштує дорожче. Набирає обертів тренд місцевих фермерства та невеликих домашніх господарств, які дешевші через менші видатки на фасування, логістику та ритейл. Це знижує продажі фасованої Ряби. Тому потрібно збільшити частку продажу фасу, незважаючи на те, що категорія давно запущена з усіма можливими видами фасовки. Щоб зупинити падіння і наростити продажі фасу, бренд запускає інновацію у пакуванні – Асорті – дві частини курки в одній упаковці. Успішна кампанія не лише зупиняє падіння, а й у кілька разів перевиконує план приросту продаж.