Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2016 » Bronze 2016 » PROVID/Carlsberg Ukraine – Груша
PROVID – Груша
Категорії: Напої алкогольні та слабоалкогольні; Запуск продукту/сервісу
Клієнт: Carlsberg Ukraine
PROVID:
Кирило Чичкан, Креативний директор
Ольга Пожарська, Арт директор
Денис Ханенко, Копірайтер
Марія Мазнєва, Акаунт екзекьютів
Андрій Миронюк, Груп екаунт директор
Дмитро Пилипенко, Менеджер з маркетингу
Катерина Бельська, Молодший бренд менеджер
Оксана Ленінг, Спеціаліст з торгової марки
Медиа агентство: OMD Media Direction Ukraine
Digital агентство: AGAMA Digital Group
Somersby лідер категорії сидрів в Україні, яка постійно росте. Однак об’єми бренду постійно скорочуються через ріст кількості нових брендів та смаків. Щоб врятувати ситуацію, було прийнято рішення започаткувати нову моду і дати новий поштовх категорії. Somersby виводить новий універсальний смак – Грушу! Відтепер сидр не лише яблуко, а і груша. Саме неповторна форма груші лягла в основу креативної кампанії, результати якої перевищили усі сподівання. План продажів був перевиконаний вдвічі, З 2015 по 2106 ринок сидру виріс на 54% і вклад одного грушевого сидру Somersby зростання ринку становив 41%.