Postmen – Bukovel | Sport Bible: Train & Compete
Категорії: Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт; Cезонний маркетинг
Клієнт: Bukovel

У 2015 році Буковель перетворив літо на ще один високий сезон, а в 2016 році вирішив залучити людей на курорт у міжсезоння. Головним було питання: «Хто приїде до Буковеля у вересні?». Поглиблене вивчення трендів привело нас до спортсменів, аматорів та професіоналів. Ми запланували спортивні змагання на кожний вікенд у вересні. Нашою особливістю були найскладніші дистанції. У підсумку ми досягли того, що заповнюваність готелів зросла на 66% (очікували, що зросте на 40%) порівняно з вереснем 2015 року. До того ж курорт завоював лояльну «вересневу» аудиторію.