OMD Media Direction Ukraine – Безкомпромісний Мамаконтроль
Категорія: Спонсорство
Клієнт: Миронівський Хлібопродукт

OMD Media Direction Ukraine:
Сергій Костя, Media Planner

Анна Горбатюк, провідний менеджер маркетингових комунікацій

Digital агентство: AGAMA Digital Group

Компанія МХП (бренд Наша Ряба) – беззаперечний лідер на ринку курячого м’яса. Особливість ринку курячого м’яса в тому, що 53% усієї продукції на ринку продається без вказівки бренду – на вагу. З початку 2012 року на категорії курячого м’яса став сильно відбиватися еко-тренд, виражений у перевагу масового виробництва фермерських продуктів. У 2015 році ситуація посилилася через активну та сфокусовану появу у ЗМІ PR-матеріалів про погану якість курячого м’яса – вся курка «наколота», містить антибіотики, гормони росту та інше. Ми запустили комунікаційну платформу Безкомпромісний Мамакотроль, де мами з виробництва розповідають, що знають усе про виробництво, адже працюють там і годують своїх дітей продукцією Наша Ряба.