Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2016 » Bronze 2016 » OMD Media Direction Ukraine/Bacardi-martini Ukraine – Іван Дорн – креативний лідер Martini
OMD Media Direction Ukraine – Іван Дорн – креативний лідер Martini
Категорія: Напої алкогольні та слабоалкогольні
Клієнт: Bacardi-martini Ukraine
OMD Media Direction Ukraine:
Катерина Ревенко, Senior Media Planner
Андрій Педоренко, HEAD of OOH & Print department
Олена Данильченко, Digital Account Group Head
Любов Рогач, Radio Director
Друга агенція: Ebola / AGAMA Digital Group
PR агенція: Hoshva PR
Martini проводить ребрендинг на глобальному рівні за рахунок спонсорства команди Williams Martini Racing у Формулі1. Як привернути увагу до Martini Racing, якщо молоді українці не дивляться Формула 1? В Україні було вирішено Формулу 1 залишити в контексті, а на перший план вивести медійного посла бренду – Івана Дорна, наголосивши на особистості та стилі життя артиста, які українській молоді так само цікаві, як і його творчість. Таким чином Іван Дорн – фактично стає креативним директором Martini на найближчі 2 роки. Усі креативні матеріали кампанії за участю Івана Дорна протягом 2-х років розроблялися самим артистом або під його творчим керівництвом. В результаті 2-річної колаборації Мартіні та Дорна частка молодих споживачів зросла на 40%. До 2016 року MARTINI VERMOUT не тільки впевнено утримував частку, а й зміг її збільшити. А частка MARTINI PROSECCO зросла до 81% у своєму сегменті.