Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2016 » Bronze 2016 » Ogilvy & Mather/Метро Кеш енд Керрі Україна – Опт стартує з трьох
Ogilvy & Mather – Опт стартує з трьох
Категорія: Роздрібна торгівля
Клієнт: Метро Кеш енд Керрі Україна
Ogilvy & Mather:
Олександра Дорогунцова, креативний директор
Тарас Дзендровський, Художній керівник
Алекс Яворський, копірайтер
Ірина Пігаль, Продюсер
Наталія Шатохіна, Акаунт директор
Тетяна Мастюгіна, Акаунт директор
Євгенія Савченко, Акаунт менеджер
Медіа агенція: MEDIA SCOPE
Змістивши свій фокус із сегмента B2B на сегмент B2C, “МЕТРО” запускає кампанію про те, що в “МЕТРО” є опт для всіх, і починається він з трьох одиниць. Українці, які вважали до цього «МЕТРО» оптовим супермаркетом для професійних покупців, не змусили на себе чекати. Протягом півроку після першого запуску кампанії до «МЕТРО» прийшло на 110% нових клієнтів більше, ніж за аналогічний період попереднього року.
