MullenLowe Adventa – Запуск послуги 3G від «Київстар»
Категорія: Телекомунікаційні послуги
Клієнт: Київстар 

Олексій Дьомін, Креативний директор
Юлія Романова, Арт-директор
Ольга Мамаєва, Директор з розвитку бізнесу

Святослав Горбань, Директор з маркетингу
Тетяна Світлова, Керівник марком-департаменту
Олександра Пасічник, бренд-менеджер
Дмитро Захаров, бренд-менеджер

Прихід 3G фактично обнулив ринок: всі гравці опинилися в рівних умовах, всім потрібно було знову будувати імідж – тепер уже як кращого провайдера мобільного інтернету. Це започаткувало гонку операторів. «Київстар» вступив у гонку останнім і вирішив говорити не про швидкість 3G, а про його користь. Для цього було створено проект #завждионлайн, екосистема якого дозволяла занурювати кожного глядача у те, що відбувається, і робити його повноцінним учасником подій. Як канали були обрані ТБ, ООН та digital. Вибраний для реалізації проекту формат reality show дозволив комунікації виглядати переконливо, а кампанії досягти поставленої мети.