Initiative – На що ти готовий заради Iphone 7
Категорія: Кампанії з одним каналом комунікації
Клієнт: Алло

Initiative:
Андрій Андрющенко, Директор
Сергій Костін, Виконавчий директор
Юлія Ханіна, Media Group Head
Анна Кірєєва, Старший спеціаліст з планування реклами

Євген Резуєв, Маркетинг Директор
Катерина Курасова, Начальник відділу маркетингових комунікацій

Digital агентство: Advance Digital
Юрій Блоцький, директор Advance Digital
Булигіна Олександра, Медіа директор Advance Digital
Наталія Череднікова, Digital Account Manager
PR агенція: GreenPR
Артем Зелений, Директор
Марія Іваник, PR & Account manager

Жорстка конкуренція серед магазинів, що продають смартфони, штовхає основних гравців на реалізацію творчих, незвичайних, а часом і провокаційні кампанії. 21 листопада 2016 року стартував продаж IPhone 7 в Україні. Як показує світовий досвід, люди готові зробити будь-що заради нового гаджета від Apple. Ми вирішили представити 5 айфонів 7 перших 5 осіб, які офіційно змінять ім’я на Айфон Сім. Для анонсу ми використовували: соціальні мережі (2 пости), PR, платні новини в мережі Інтернет (4 публікації). Результати цієї кампанії перевершили наші очікування – понад 10 млн. безкоштовних контактів через інтернет-сайти, згадує на ТБ, YouTube, Facebook. Продаж Iphone 7 в Алло за перший тиждень у 7 разів перевищив продаж IPhone 6S за аналогічний період минулого року.