Havas Ukraine – Renault Kadjar
Категорія: Брендований контент
Клієнт: РЕНО Україна

Катя Ільченко, Executive Director
Яна Малиновська, Account Director
Іван Акінін, Creative Director
Євген Малюкевич, Senior Copywriter
Денис Логвиненко, Digital Director

Оксана Борейко, Marketing and communication Director
Олена Фомюк, Advertising specialist

На момент лончу Kadjar частка Renault у сегменті С-SUV складає 0,56 %. Підхопивши новий тренд – внутрішній туризм, ми розробили кампанію: «Рушай за покликом життя!». Віртуальна гра, грандіозний фотопроект, кард-борди та додаток із панорамним зображенням, фотовиставки у салонах давали можливість відкрити та побачити Україну по-новому. Результати: із 300 запланованих тест-драйвів проведено 420. Кількісний CTR перевищений на 83 %. Kadjar охопив 1 % усього авторинку за півтора місяця. Таким чином, усі KPI були перевиконані ще до закінчення звітного терміну. *Згідно внутрішніх даних компанії Рено.