BBDO Ukraine – WOG – заправка гарного настрою
Категорія: Усі інші види послуг
Клієнт: ВІГ Рітейл

Анже Єреб, виконавчий креативний директор
Денис Келеберденко, креативний директор
Михайло Петрусяк, арт-директор
Діма Кишка, копірайтер
Ірина Данилевська, клієнт сервіс директор

Сергій Корецький, генеральний директор
Віталій Ткаченко, Директор з маркетингу
Людмила Тібольчук, голова відділу маркетингу

«Все почалося з того, що одного разу я заїхала на заправку WOG і жартома співала пісню Ріанни, в якій є слова «Work, work, work…». За звучанням це нагадало мені назву мережі АЗК. Керівництво WOG випадково побачило мій креатив у Instagram і запросило мене на зустріч», – розповідає Джамала. Співачка Джамала стала учасницею невипадково – вона позитивна, прогресивна та оптимістична. При першій зустрічі ми побачили схожість її образу з іміджем бренду WOG. Завдяки кампанії ми змогли надати всім сервісам та послугам WOG емоційне забарвлення і як результат – збільшити непаливний продаж на +40%.