TBWA Ukraine – День Щастя
Категорія: Соціальна реклама та благодійність
Клієнт: McDonald’s Ukraine

TBWA Ukraine:
Марина Кунець, Account Director
Антон Савчук, Creative Group Head
Інна Крамар, Art Director
Олена Сальцева, Account Manager

Юлія Бадрітдінова, Директор з маркетингу та комунікацій
Анастасія Дацко, Старший консультант з маркетингу
Анастасія Зражевська, Начальник ПР відділу

Медіа агенція: OMD Ukraine

Благодійна програма «День Щастя» проводиться у МакДональдс по всій Україні кожного листопада, починаючи з 2002 року. На кошти від придбання благодійних сувенірів МакДональдс закуповує різноманітне медичне обладнання для українських дитячих лікарень.
Якщо з 2002 року розмір зібраних коштів постійно збільшувався, то у 2014 році через економічну та політичну ситуацію в країні, а також через появу величезної кількості благодійних організацій, які збирали кошти для Майдану, армії, біженців тощо, запуск Програми взагалі був під питанням, тому що людям було взагалі не до цього.
Тим не менш, було вирішено провести програму знову в листопаді, оскільки незалежно від ситуації в країні діти все одно не перестануть хворіти і їм потрібна допомога.
Цілі комунікації були досить прості:
– Зібрати в кризовий 2014 рік хоча б 3 500 000 грн. для придбання спеціалізованої швидкої допомоги для інституту Амосова.
– Підвищити знання про благодійну програму на 10%.
Після проведення комунікації результати перевершили всі очікування.
– Було зібрано 4 601 021 грн. – що було набагато більше запланованого. І навіть з урахуванням стрибків курсу долара дозволило купити швидку допомогу для Інституту.
– Знання про програму було значно збільшено – з 6% за даними у жовтні 2014 року до старту кампанії до 34% за даними у грудні 2014 року – після закінчення кампанії.