Smartica/Skykillers – XXX Date
Категорія: Соціальна реклама та благодійність
Клієнт: UNICEF Ukraine

Smartica/Skykillers:
Юрій Качкарда, CEO
Даша Шигаєва, Strategy Head
Світлана Лобанова, Creative Director
Оля Чорненька, Art Director
Олександр Кузьмук, Creative Strategist
Володимир Гаврилків, Account Director

Ганна Суходільська, Communication for Development Officer
Олена Сакович, Head of programs for youth and Development UNICEF

Медіа агенція: Qreachers
Інше агентство: Aurocraft (Digital Production)

В Україні – епідемія ВІЛ. Заражено до 13% «неблагополучних» підлітків, які переконані: «ВІЛ — проблема наркоманів та повій» і не бачать ризику зараження у незахищеному сексі. Для реалізації мети UNICEF — охопити понад 60% «складних» підлітків та підвищити відвідуваність ними клінік для ВІЛ-тесту на 50%, ми запустили вузькотаргетовану еротичну рекламу у Вконтакті, яка веде на відеосайт. На ньому підлітки займалися віртуальним сексом без презервативу, а потім — отримували SMS від онлайн-партнера з інформацією про ризик інфікування та спосіб тестування. Результати: 78% охоплення ЦА і в 2,5 рази вище від відвідуваності клінік для тесту на ВІЛ.