Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2015 » Silver 2015 » Кінограф/Bayadera Group – Козацька Рада. Козак є в кожному
Кінограф – Козацька Рада. Козак є в кожному
Категорія: Напої алкогольні та слабоалкогольні
Клієнт: Bayadera Group
Кінограф:
Віталій Кокошко, креативний директор/режисер
Віра Глєбова, акаунт директор
Олег Киселиця, старший копірайтер
Богдана Заєць, копірайтер
Олег Микитчук, арт-директор
Роман Вашколуп, маркетинг директор
Дмитро Самсоненко, креативний директор Bayadera Group
Інна Сірченко, бренд-менеджер ТМ “Козацька Рада”
Дар’я Коваленко, молодший бренд-менеджер
Медіа агенція: Havas Media Ukraine
Інше агентство: ТАВР Media (radio)
Ситуація: 2015 приносить новий виток військового конфлікту. На тлі проблем у країні зростає самосвідомість народу. Виробники використовують тренд патріотичності – з’являються нові горілчані бренди: «Западенка», «Бандерівська», «Франківська», «Люботин», «Гетьман», які стали претендувати на споживачів Козацької Ради.
Завдання: Збільшити частку ринку. Осучаснити імідж ТМ “Козацька Рада”.
Рішення: Підтримати патріотичні цільові настрої, не експлуатуючи тему війни. Показати, що у кожному сучасному українці живе сильний, сміливий, волелюбний козак.
Результати: ТМ «Козацька Рада» збільшила частку ринку на 2,1 в.п. з 4,7% до 6,8%, продаж бренду піднявся на 5% при падінні ринку на 27%.
