Кінограф – Хлібний Дар – горілка №1 в Україні
Категорія: Напої алкогольні та слабоалкогольні
Клієнт: Bayadera Group

Кінограф:
Віталій Кокошко, креативний директор/режисер
Віра Глєбова, директор зі стратегічного планування
Богдана Заєць, копірайтер
Ігор Каракуц, копірайтер
Кирило Новак, копірайтер

Роман Вашколуп, маркетинг директор
Дмитро Самсоненко, креативний директор Bayadera Group
Денис Лущишин, керівник лікеро-горілчаного напрямку
Сергій Сергєєв, бренд-менеджер ТМ «Хлібний Дар»

Медіа агенція: Havas Media Ukraine

Ситуація: 2014 рік, у країні політична та економічна криза. Ціни зростають, зарплати падають. Верховна Рада піднімає акциз на горілку. “Хлібний Дар” дорожчає на 10 грн. Люди переглядають свої споживчі кошики та змінюють звичні бренди. Різке подорожчання загрожує втратою частки ринку.
Завдання: Утримати лідерство, дати споживачеві привід пишатися своїм вибором, щоб виправдати ціну, що зросла.
Рішення: Донести повідомлення «Лідер продажів» без пафосу у довірчій формі.
Результати: 54% споживачів стали вважати “Хлібний Дар” лідером ринку. Бренд не лише утримав свою частку, а й наростив її з 15,4% до 19,9%.