AGAMA Digital Group – MartiniRacing
Категорія: Кампанії з короткостроковим ефектом
Клієнт: Bacardi-Martini Ukraine

AGAMA Digital Group:
Максим Боритко, integrated and media projects creative lead
Олексій Новіков, digital creative director
Анна Лаунець, copywriter
Макс Демченко, designer
Катерина Бикова, designer
Юрій Потєхін, account manager
Сергій Войтенко, account manager

Ольга Поліщук, бренд-менеджер Martini

Медіа агенція: ZenithOptimedia Ukraine
PR Агентство: Hoshva PR
Інше агентство: FILMO

Martini втрачав позиції в категорії вермутів протягом останніх 3-х років у зв’язку з зростаючим розмаїттям алкоголю і культурою споживання в Україні. У 2015 році з метою збереження рівня продажів було вирішено внести в комунікаційну стратегію вермуту та ігристих вин Martini нове позиціонування – “Race To Desire” («Гонка за мрією»). Martini Racing була розроблена як глобальна активація, але яка потребує локалізації для досягнення успіху на окремих ринках. Проект спрямований на залучення споживачів через 360 активації навколо ідеї YOUR RACE TO DESIRE (Гонка за авто твоєї мрії). Проект сфокусований на поколінні Millennials (людей, молодших 34 років), яке розраховує на цікаві цікаві пригоди, продовжуючи робити те, що воно любить. Оскільки між Millennials та цифровими технологіями можна ставити знак рівності, а представники покоління буквально одержимі публікацією своїх пригод онлайн, ми поставили головною комунікаційною метою розвиток власних та зароблених цифрових медіа каналів (Owned and Earned media). Глобальний сайт був головним центром участі в проекті, але механіка участі була неймовірно складною для місцевих користувачів. Щоб вирішити цю проблему та залучити онлайн-користувачів до участі в конкурсі, ми сконцентрувалися на нестандартних форматах реклами з більш високим потенціалом видимості та клікабельності, використання smart-баннерів з можливістю конверсії в момент показу повідомлення, настроювання точних націлень по аудиторії та реактивації користувачів. Щоб посилити ефект Earned media, ми включили в комунікацію відомих і значущих для нашої аудиторії особистостей. Їхня участь перетворила проект на реаліті-шоу, яким покоління Millennials ділилося в соцмережах. Результат проекту: завдяки локальному рішенню частка українців склала цілих 29% у глобальному проекті Martini Racing; зросла частка Martini на ринку (+1,7% з початку року для вермуту та +31% для ігристих вин). І найцікавіше – саме українець переміг у проекті та виграв Porsche 911!