Adventa LOWE – Вежа
Категорія: Телекомунікаційні послуги
Клієнт: Kyivstar

Adventa LOWE:
Олексій Дьомін, Асоційований креативний директор
Дмитро Симонов, керівник творчої групи
Ольга Доброцька, аккаунт-директор
Оксана Осадчук, аккаунт-менеджер

Святослав Горбань, директор з маркетингу
Тетяна Світлова, голова департаменту маркетингових комунікацій
Дмитро Захаров, бренд-менеджер

Медіа агентсво: Initiative

До другої половини 2014 р., незважаючи на досить велику базу абонентів, які періодично дзвонять за кордон, доходи «Київстар» від міжнародних дзвінків скоротилися.
Перед агентством було поставлено непросте завдання – розповісти про послугу так, щоб, незважаючи на ціну (яка підвищувалася у березні 2015 р.), потенційні абоненти навіть не згадали про альтернативні способи зв’язку.
Ми поставили своє завдання створити глибокий, емоційний ролик, який зачепив би душу кожного глядача. Так і виникла ідея ролика: «Немає нічого ціннішого, ніж ділитися своїми історіями з близькими».
Запропоноване рішення не лише збільшило кількість дзвінків, а й торкнулося гостросоціальної теми, яку активно обговорювали у соцмережах.