Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2015 » Gold 2015 » THINKMcCANN/Nestle – Маркетинг-план на 1095 днів
THINKMcCANN – Маркетинг-план на 1095 днів
Категорія: Кампанії з тривалим ефектом
Клієнт: Nestle
Александр Нетребчук, ассоциированный креативный директор
Светлана Болдырева, арт-директор
Елена Балова, стратег
Юрий Склярук, продюсер
Юлия Голота, руководитель отдела по работе с клиентами
Анна Бобина, директор по работе с клиентами
Анастасия Клюшникова, младший менеджер по работе с клиентами
Альона Alona Дігтяр, Бренд менеджер
Валентина Жук, Бренд менеджер
Олена Поліщук, Бренд менеджер
Перед «Мівіною», що стала загальним словом, стояло нелегке завдання осучаснити всю категорію, зробити її привабливою в очах споживача і уникнути чорного іміджу «їди для злиднів».
Після перегляду нашої аудиторії стало ясно, що склад продукту насправді не так для неї важливий, як важливий смак, і найбільша правда полягає в тому, щоб зізнатися собі, що ти любиш Мівіну. Тому ми вирішили працювати над своїм іміджем шляхом інновацій та оновлень, щоб зняти з людей, які нас дуже люблять, почуття сорому та провини.
Результат трирічної постійної роботи з аудиторією, запуск нових продуктів із комунікацією, оновлення візуального стилю бренду повністю виправдали вкладені інвестиції та час.
