Saatchi & Saatchi Ukraine – Пошта ніжності від Milka
Категорія: Продукти харчування
Клієнт: Mondelez Ukraine

Saatchi & Saatchi Ukraine:
Володимир Кононський – Арт-директор
Олександра Кочубей – копірайтер
Ольга Селішева – дизайн
Яна Карімова – акаунт менеджер
Тетяна Сливко – обліковий запис

Світлана Татура, менеджер категорії “Шоколад”

Медіа агенція: Starcom Ukraine

Економічна та політична криза у 2014 році призвели до падіння купівельної спроможності населення, в результаті ринок шоколадних плиток впав на -23%*. У таких складних умовах і будучи на 20% дорожчими за конкурентів, Milka необхідно було пояснити споживачеві, чому йому варто купувати саме Мilka. Рішенням стала емоція. На противагу численним ціновим промо конкурентам Мilka запустила найемоційнішу промо кампанію. Ми запропонували людям поділитися ніжністю з близькими, створивши справжню пошту, яка приносила справжні листи ніжності.
Незважаючи на те, що промо не передбачало матеріально цінних призів, нам вдалося перевиконати поставлені цілі: частка ринку зросла з 9% до 11.6%, частка продажів у тоннах зросла на 62,5%.
* частка ринку в обсязі, 4-й квартал 2014 р. по відношенню до 4-го кварталу 2013 р., за даними AC Nielsen;
** 4-й квартал 2014р по відношенню до 3-го кварталу 2014р, за даними AC Nielsen;