Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2015 » Gold 2015 » BART&FINK/Kimberly-Clark. Huggies – 1000 підгузків
BART&FINK – 1000 підгузків
Категорія: Послуги і товари для дітей
Клієнт: Kimberly-Clark. Huggies
BART&FINK:
Олег Томін, креативний директор
Поліна Просвірякова, акаунт директор
Петро Діденко, арт-директор
Марина Ганоцька, арт-директор
Олена Чурилова, Старший менеджер з маркетингу
Дар’я Сергієнко, Бренд та трейд менеджер
Калініченко Ганна, молодший бренд менеджер
Медіа агенція: Mindshare
Завданням кампанії було збереження виграної у 2014 році частки у традиційно низький сезон, влітку, та продовження диференціації від Pampers за рахунок гендерного підходу до підгузків – Huggies для хлопчиків та дівчаток.
Агентством було розроблено промо «1000 підгузків щодня», що пропонує кожному покупцеві Huggies отримати можливість виграти 1000 підгузків у будь-який день протягом 3 місяців. На підтримку кампанії було знято ролик та розроблено стандартні та нестандартні OOH-носії.
Результатом кампанії стало суттєве зростання частки 29,1 у вересні до 23, 1 у вересні та збільшення важливості гендерної диференціації (4 пп). У 2015 році Huggies виріс до рекордно високої частки в обсягах до 29,1 та грошей до 30,7.
