UM – Операція OLX-ція
Категорія: E-commerce
Клієнт: Emarket Ukraine (OLX)

UM:
Віктор Шерстюк, директор
Ганна Драгунова, директор з медіа планування
Сергій Костін, стратегічний директор з медіа-сервісів

Сергій Гапоченко, генеральний директор
Катерина Онищенко, начальник відділу маркетингу

Друге агентство: Fedoriv.com
Digital агентство: Netpeak, Newage

Кейс “Операція OLX-ція” описує проблему пошуку нового джерела зростання, яка постала перед брендом OLX влітку 2015 року. Після інтенсивного розвитку протягом останніх 1,5 років ми зіткнулися з розумінням того, що подальше збільшення кількості користувачів, які заходять із робочої версії, не перевищить 5-7%. Шляхом глибокої аналітики як нове джерело зростання було знайдено користування мобільним додатком OLX, чому сприяв літній запуск 3G в Україні. На першому етапі вкрай важливо було донести до користувачів усі можливості та переваги мобільного додатка, щоб задати темпи зростання всіх «мобільних» показників.