Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2015 » Bronze 2015 » UM/Emarket Ukraine (OLX) – Операція OLX-ція
UM – Операція OLX-ція
Категорія: E-commerce
Клієнт: Emarket Ukraine (OLX)
UM:
Віктор Шерстюк, директор
Ганна Драгунова, директор з медіа планування
Сергій Костін, стратегічний директор з медіа-сервісів
Сергій Гапоченко, генеральний директор
Катерина Онищенко, начальник відділу маркетингу
Друге агентство: Fedoriv.com
Digital агентство: Netpeak, Newage
Кейс “Операція OLX-ція” описує проблему пошуку нового джерела зростання, яка постала перед брендом OLX влітку 2015 року. Після інтенсивного розвитку протягом останніх 1,5 років ми зіткнулися з розумінням того, що подальше збільшення кількості користувачів, які заходять із робочої версії, не перевищить 5-7%. Шляхом глибокої аналітики як нове джерело зростання було знайдено користування мобільним додатком OLX, чому сприяв літній запуск 3G в Україні. На першому етапі вкрай важливо було донести до користувачів усі можливості та переваги мобільного додатка, щоб задати темпи зростання всіх «мобільних» показників.
