Кейс присвячений ситуації, з якою зіткнувся бренд OLX на початку 2015 року у своєму розділі «Нерухомість». Будучи найбільшим за відвідуваністю серед усіх онлайн конкурентів,
розділ також був малоефективним – рієлтори дублювали оголошення, розміщували фейки, відвідувачі не довіряли таким оголошенням, внаслідок чого відгук на них був
невисокий. Бренд ухвалив стратегічне рішення – змінити сам продукт та його якість, щоб задовольнити всіх учасників ринку. Були посилені критерії якості оголошення та модерація, запроваджено обмеження на кількість безкоштовних оголошень, а також платні пакети для всіх бажаючих продавати більше. Правильно збудована комунікація в медіа дозволила донести інформацію про зміни 2 цільовим аудиторіям. В результаті проведених змін ефективність роботи з розділом «Нерухомість» зросла в 1,5 рази, що принесло задоволення покупцям, ріелторам та самому майданчику.