TWIGA’Idea – Нові горизонти
Категорія: Малобюджетні кампанії
Клієнт: Kyiv-Mohyla Business School

TWIGA’Idea:
Світлана Степаненко, CEO
Катерина Алексанян, Managing director
Фокін В’ячеслав, Creative Director
В’ячеслав Знамін, Art Director
Еаждда Чумак, Project manager

Липинська Алла, marketing director
Павло Білодід, marketing manager

Друге агентство: MediaFirst Ukraine
Digital агентство: DIGIBRAND
Агентство маркетингових сервісів: TWIGA’GO

Ринок бізнес-освіти в Україні не зростає, а боротьба за студентів активізується. Як збільшити приплив нових учасників до kmbs, якщо вартість MBA-програм в kmbs найвища серед всіх бізнес-шкіл в Україні?
Щоб вирізнитись серед конкурентів, ми не робили традиційні акценти на управлінських інструментах, викладачах та історії школи. Натомість ми показали перспективи, які відкриваються разом з kmbs. Оскільки kmbs – це не просто бізнес-школа, яка дає інструменти управління бізнесом, це середовище розвитку лідерів, здатних мислити та діяти в принципово інший спосіб, бачити те, чого не бачать інші. В результаті kmbs отримала приріст студентів в 2 рази вище запланованого!