THINKMcCANN – Притча про бізнес-виклик
Категорія: Напої алкогольні та слабоалкогольні
Клієнт: Tavria

Євген Камінський, креативний директор
Ростислав Вишневий, керівник креативної групи
Олена Гнучова, копірайтер
Юрій Склярук, продюсер
Юлія Голота, керівник відділу роботи з клієнтами
Олена Ткачук, менеджер з роботи з клієнтами

Роман Моїсеєв, Маркетинг-директор

Один мудрий чоловік вирішив відродити славу коньяку «Таврія» – нагадати про бренд, продаж підняти та частку в новому для себе сегменті відхопити.
І вирішив він: не йтиму я шляхом уторованим, видаючи свій коньяк за французьку, а використовуватиму перевагу, яку всі і завжди вважали за недолік, – українське походження. Бо виноград, з якого роблять «Таврію», росте в степу, сонцем обласканим, а тому напій з нього виходить надзвичайно м’яким смаком.
І створив мудрий чоловік кампанію, і побачив через сезон, що все зробив він правильно, бо піднявся бренд на 1-шу позицію в бажаному сегменті.