THINKMcCANN – Сирок, здатний дивувати
Категорія: Кампанії з короткостроковим ефектом
Клієнт: KOMO Ukraine 

THINKMcCANN:
Євген Камінський, креативний директор
Світлана Болдирєва, арт-директор
Катерина Пікуль, копірайтер
Олена Балова, менеджер зі стратегічного планування
Юрій Склярук, продюсер
Юлія Голота, керівник відділу роботи з клієнтами
Алла Загородня, директор з роботи з клієнтами
Юлія Гуренко, менеджер з роботи з клієнтами

Олег Кіндер, маркетинг-директор
Тетяна Боть, бренд-менеджер

Друге агентство: ZenithOptimedia Ukraine

Чи може такий традиційний, знайомий із дитинства продукт, як плавлений сир, хоч чимось нас здивувати? ТМ «КОМО» довела, що може і представила на ринок лінійку новинок з незвичайними смаками.
Секрет успіху полягав у незвичайному поєднанні смаків, а й у цьому, що це сирки виявилися здатними набагато більше, ніж служити намазкою на бутерброд. Вони можуть зробити особливими безліч різних страв і надихнути на експерименти навіть визнаних кулінарних експертів.
Результати продажів також виявилися вражаючими. Новинки настільки добре продавалися, що перегнали за обсягами продажів навіть традиційних бестселерів категорії, таких як «Дружба», «Голландська» та «Російська».