Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2015 » Bronze 2015 » TABASCO/Foxtrot Household Appliance Retail – Антикризова програма захисту ціни «Копійчужка»
TABASCO – Антикризова програма захисту ціни «Копійчужка»
Категорія: Роздрібна торгівля
Клієнт: Foxtrot Household Appliance Retail
TABASCO:
Олександр Смирнов, креативний директор
Олександр Коптєв, керівник креативної групи
Віталій Чоловік, директор зі стратегічного планування
Тетяна Шаповал, арт-директор
Євгенія Дзюбенко, копірайтер
Ольга Роза, аккаунт-директор
Руслана Артеменко, аккаунт-менеджер
Наталія Середня, маркетинг директор
Андрій Адаменко, керівник відділу маркетингових комунікацій
Руслан Клименко, бренд-менеджер
Ірина Севостяник, начальник служби торгового маркетингу
Друга агенція: Full Contact
У період кризи дуже важливо адаптуватися під нові реалії, адже лише так можна утримати лідерські позиції та залучити нового покупця.
Так і вчинив Фокстрот – оновивши свою Програму Захисту Ціни запустивши на ринок «Копійчужку» – рідкісного птаха на українському ринку — ціни, яка не літає.
Результати:
1) Зростання частки ринку:
ринкова частка в оф-лайн каналі збільшилася з 36% до 42%.
Фактичний приріст (6 в.п.) у 2 рази перевищив мету в 3 в.п. приросту;
частка в он-лайн каналі була не лише збережена, а й показала
приріст +4,8%, досягнувши 39,8%.
