Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2015 » Bronze 2015 » Starcom Ukraine/Sandoz Ukraine – Лінекс, або як зимовий бренд провів своє літо
Starcom Ukraine – Лінекс, або як зимовий бренд провів своє літо
Категорія: Лікарські засоби та медичні послуги
Клієнт: Sandoz Ukraine
Олексій Осадчий, Медіа-директор
Андрій Рибкін, Баїнг директор
Анна Фарафонова, Керівник медіа гурту
Ірина Крижна, OTC Marketing manager
Поліна Соколович, Brand manager
Лінекс – лідер у категорії пробіотиків – препаратів, що нормалізують мікрофлору організму. Рік за роком, телеролики та рекомендації фармацевтів сформували у людей стереотип: приймаєш антибіотики – компенсуй негативні наслідки за допомогою Лінекса. Більше, довше та частіше антибіотики споживаються в холодну пору року. Так Лінекс став великим, успішним та… зимовим.
Як імпортний продукт, Лінекс гостро відчув наслідки економічного спаду – споживачі почали перемикатися на дешевші локальні аналоги. До кінця зимового сезону 2015 частка Лінекс знизилася до історичного мінімуму в 22%. Тихо чекати на наступні холоди ставало небезпечно.
Нашим викликом стало провести перше літо для Лінекса помітно для споживача. А відсутність клієнта креативного агентства-партнера стимулювала пошук можливостей для креативу безпосередньо в медіа.
Фармакологічні властивості Лінекс припускають безліч ситуацій застосування, про які ми поки що не говорили зі споживачем. Діарея, пов’язана з сезонним збільшенням свіжих овочів та фруктів у раціоні, була обрана як основа для літньої комунікації Лінекс.
Схильність нашої аудиторії до поверхневого самолікування загальновідома. Купуючи в аптеці «щось від живота», українець насамперед бореться із симптомами. Використовуючи високе знання і серйозний імідж «зимового» Лінекса, в літній кампанії ми запропонували людям також не просто зупинити діарею, про що говорять багато локальних гравців, а усунути її глибинну причину – дисбаланс мікрофлори.
Ефектним креативним кроком та одночасно ефективним способом оптимізації стало використання так званих «бушбордів» – стандартних білбордів, огляд яких частково перекривається кроною дерев. На таких носіях ми розмістили спеціальне повідомлення, буквально – «не ховайся в кущах», яке має конотацію з діареєю. “Шкідливі” крони, які підрядники зазвичай обрізають, ми використовували як “корисні” екстендери і заощадили понад 50% вартості розміщення. Так захист мікрофлори організму в рекламі вилився на захист цілком реальної флори у великому спекотному місті.
У результаті перше ж активне літо Лінекс супроводжувалося навіть не стабілізацією, а зростанням частки на 13%. Приріст продажів на першому тижні кампанії склав 21%, такий імпульс від маркетингових комунікацій Лінекс став історичним рекордом за останні три роки. Так Лінекс відкрив для себе новий сезон, коли можна зростати швидше за ринок.
