SEM Ukraine – Компанія з комунікаційного запуску бренду Магнікор
Категорія: Кампанії з одним каналом комунікації
Клієнт: Kyiv Vitamin Factory

SEM Ukraine:
Дмитро Співак, SEM CIS CEO
Алла Радченко, SEM Ukraine Директор

Роман Матківський, Deputy General Director in charge of Distribution
Спартак Селезньов, Head of Marketing
Валерій Савін, Product manager

Медіа агенція: Nostra Communications

Ви – український протитромбозний препарат, який раніше не рекламувався. На ринку домінують (з сукупною часткою 87% в упаковках) два великі міжнародні бренди, які активно інвестують у рекламу. І за вікном кризова осінь 2014р. Що робити?
Відповіддю Магнікор (КВЗ) стали розробка бренду позиціонування та запуск національної рекламної кампанії.
Чи можна рости на ринку, що падає, як у частці, так і в продажах? А зайняти друге місце у категорії? А чи стати лідером?
Можна, якщо аналіз ЦА дозволив знайти сильний споживчий інсайт і правильну тональність повідомлення, а саме повідомлення, виконане в стилі «медичного відео», дозволило диференціюватися від комунікації конкурентів за категорією.
Чи потрібно для досягнення лідерства категорії перевищити рекламні бюджети конкурентів?
Чи не обов’язково. Іноді для цього достатньо проаналізувати медіа-споживання ЦА і зосередити зусилля на єдиному комунікаційному каналі. У випадку Магнікор – ТБ.
Результат: за підсумками 6-тижневої ТБ-кампанії на ринку, що скорочується, було досягнуто 10-кратне збільшення продажів (в упаковках), що дозволило Магнікор на кінець грудня 2014р. стати лідером категорії протитромбозних препаратів як в упаковках, так і в грошах (UAH).