Saatchi & Saatchi Ukraine – Dirol «Для Нього та Для Неї» – вперше на ринку жуйка для хлопців та для дівчаток
Категорія: Продукти харчування
Клієнт: Mondelez Ukraine

Saatchi & Saatchi Ukraine:
Костянтин Шнейдер, Арт-директор
Сергій Білошицький, копірайтер
Ольга Селіщева, Designer
Тетяна Слівко, акаунт директор

Анна Семчук, менеджер Бренд

Медіа агенція: Starcom Ukraine

Під час падіння ринку Dirol запустив два нових СКЮ. Щоб запуск не пройшов непоміченим для споживачів, нові смаки вирішили представити, як смаки для протилежностей – хлопців і дівчат. Велика ідея кампанії відображена у повідомленні: «Дивись не переплутай!».
Проте це повідомлення і підштовхнуло споживача спробувати смак для протилежної статі.
Ринкова частка Dirol виросла на + 11,4пп, конкурент втратив -10,5пп за аналогічний період.
Продажі Dirol були більші на + 55%, ніж заплановані.
46% продажу нових смаків відбулися за рахунок споживачів конкурента.