Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2015 » Bronze 2015 » Media Direction Ukraine | OMD/Oriflame Cosmetics Ukraine – Ваші мрії – наше натхнення
Media Direction Ukraine | OMD – Ваші мрії – наше натхнення
Категорія: Спонсорство
Клієнт: Oriflame Cosmetics Ukraine
Media Direction Україна | OMD:
Євген Щербина, Керівник групи планування
Сергій Романенко, старший спеціаліст відділу планування
Олена Петрова, Керівник відділу нестандартних медіа-рішень
Тетяна Катрич, Керуючий директор
Яна Хмурова, Менеджер з реклами та PR
Друга агенція: PROVID
Oriflame – одна з найбільших та найвідоміших міжнародних косметичних компаній в Україні – реалізує свою продукцію методом прямого продажу. У 2014 році компанія сильно зросла вартість продукції, а зниження купівельної спроможності похитнули впевненість консультантів у можливості і надалі успішно здійснювати продажі.
Рішення, яке ми шукали, мало:
– надати консультантам впевненість у актуальності та певній статусності продукції в очах кінцевих споживачів;
– дати кінцевим споживачам можливість раціоналізувати для себе покупку продукції Oriflame за вищою ціною;
Єдиним форматом, який спроможний відповідати цим вимогам і перевершував рекламу за рівнем довіри, був формат телевізійного спонсорства, а головним жіночим проектом в Україні є шоу «Холостяк». Можливість не просто стати спонсором, а глибоко інтегруватися в шоу дозволила нам працювати з іміджем бренду, демонструвати різноманітність продукції та ситуації її використання, виконавши таким чином усі заплановані цілі.
