Initiative – Rexona Match’n’Catch
Категорія: Новітні технології та/або Медіа інновації
Клієнт: Unilever Ukraine

Initiative:
Андрій Андрющенко, Managing Director
Ірина Бондарчук, Executive Director
Кирило Прохур, Account Director
Ілона Дяченко, Media Group Head
Ярослав Павлюк, Senior MediaPlanner

Катерина Крижанівська, JMCC/Food/HP
Ірина Крижна, PC Category Manager
Вадим Абраменко, Jr. Deo Brand Manager
Антон Ечкенко, Brand Builder Marketing Deo/Skin

Друге агентство: Advance Digital
Інше агентство: New Channel TV station

Щороку Rexona стикається зі зниженням ринкової частки у міжсезоння, яке уповільнює зростаючий тренд бренду. Нам було необхідно зупинити падіння та посилити іміджеві характеристики бренду як стильного та модного.
Використовуючи споживчий інсайт, ми запустили мультиекранну активацію зі спеціально розробленою мобільною платформою та назвали її Match’n’Catch. Мобільну платформу ми зробили центральною частиною проекту «Супермодель по-українськи».
Запропонувавши споживачеві механіку, що залучала, яка лежала в площині його захоплень, ми зупинили падіння бренду в міжсезоння і збільшили ринкову частку Rexona з 29.0% до 30.6%.