Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2015 » Bronze 2015 » Coca-Cola Beverages Ukraine – Rich Limited Editions
Coca-Cola Beverages Ukraine – Rich Limited Editions
Категорії: Напої безалкогольні; Cезонний маркетинг
Клієнт: Coca-Cola Beverages Ukraine
Катерина Рябець, Marketing Manager
Ірина Червіц, Juice Brand Manager
Carat, COXO Digital, Havas Engage Ukraine
Перебуваючи в перенасиченій категорії, з великою кількістю гравців, які займають полицю за рахунок розширення смакових пропозицій, Rich поставив за мету зайняти друге місце в категорії преміальних соків. Рішенням послужило непросто розширення смакових пропозицій, а створення нових ситуацій споживання соку. На зимовий час – пунш та глінтвейн без алкоголю. Влітку – коктейлі з тропічних фруктів. Тобто Rich запропонував ще більше приводів для насолоди життям. В результаті кампанії, основний наголос у якій було зроблено на дегустації, всі цілі були перевиконані, а також були активовані нові точки продажу
