Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2015 » Bronze 2015 » Aimbulance/PepsiCo Ukraine – Pepsi #sorry_mom
Aimbulance – Pepsi #sorry_mom
Категорія: Напої безалкогольні
Клієнт: PepsiCo Ukraine
Роман Гавриш, стратегічний директор
Володимир Смирнов, креативний директор
Дмитро Кудінов, Медіа директор
Інна Макотерська, Акаунт директор
Денис Ростолопа, Арт-директор
Жанна Стрельникова, менеджер Бренд у категорії CSD, Water & Energy
Анатолій Гордєєв, Anatoliy Gordeev, Beverages Marketing PepsiCo EER
Олексій Попов, Молодший бренд менеджер (CSD/LIT)
Pepsi відстає від Coca-Cola на українському ринку: 42% людей обирають Coca-Cola, 19% – Pepsi, а 39% – світчери. Тому важливо побудувати відносини бренду з тінейджерами, ядром цільової аудиторії Pepsi, а не стимулювати продажі. Ми актуалізували бренд у релевантних точках дотику, щоб збільшити продаж та показник “Do you love”. Ми взяли за ідею суперпопулярний формат інтернет-мемов. На їх основі ми створили платформу, де користувачі створювали мем #sorry_мам і ділилися ними в соцмережах. Завдяки цьому ми згенерували 59 431 040 Earned Media контактів. Частка ринку Pepsi у сегменті “Кола” зросла на 10%, продажі зросли на 26%, параметр “Do you love” зріс на 81%, 4%, 10% порівняно з аналогічними періодами попереднього року.
