Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2014 » Silver 2014 » UM/Emarket Ukraine (Slando) – Паніку- вимикаємо. Сландо – вмикаємо!
UM – Паніку- вимикаємо. Сландо – вмикаємо!
Категорія: Кампанії з короткостроковим ефектом
Клієнт: Emarket Ukraine (Slando)
UM:
Віктор Шерстюк, директор
Ірина Юферова, директор з медіа-планування
Сергій Костін, стратегічний директор з медіа-сервісів
Тетяна Мартиненко, старший спеціаліст з медіа планування
Наталія Біла, спеціаліст з медіа планування
Сергій Гапоченко, генеральний директор
Катерина Замуренко, директор з маркетингу
Олександра Кравченка, маркетинг-менеджер
Друга агенція: Fedoriv.com
Діджитал агентство: Digital DNA
Літня рекламна кампанія Сландо під гаслом «Паніку – вимикаємо. Сландо – вмикаємо» була викликана необхідністю оперативно підтримати мешканців України у важкий економічний період, зумовлений змінами в країні, що відбулися у 2014 році.
2-місячна комунікація фокусувалася на позитивних емоціях, здатних принести людям почуття впевненості у завтрашньому дні, і підказувала споживачеві простий і дієвий спосіб отримання додаткового заробітку за допомогою Slando.ua.
Перед брендом стояли завдання на тлі загальної нестабільності та зниження трафіку в Криму, Донецькій та Луганських областях у стислий термін наростити кількість відвідувань як загалом на сайт, так і в окремі пріоритетні розділи (перед сезоном «back to school»), а також збільшити кількість розміщених С2С оголошень та користувачів мобільним додатком.
За результатами 2 місяців з поставленими завданнями вдалося успішно впоратися завдяки мультимедійному підходу розміщення за принципом 360° з використанням традиційних медіа каналів у поєднанні з цікавими нестандартами та тематичними спонсорськими проектами.

