TWIGA Ukraine – Кулінарний експерт
Категорія: Shopper Marketing
Клієнт: Terra Food

Світлана Степаненко, генеральний директор
Катерина Алексанян, Керуючий директор
В’ячеслав Фокін, Креативний директор
В’ячеслав, Арт-директор
Олена Лапшова (Шабелнікова), Акаунт-менеджер

Маріанна Глотова, директор з маркетингу та стратегії
Ірина Животова, директор з маркетингу
Наталія Догадаєва, маркетинг-менеджер з розвитку категорії масло/ серед
Наталія Петрик, бренд-менеджер категорії масло/спред
Ксенія Кауненко, керівник відділу трейд-маркетингу

“Тульчинка” – лідер категорії спредів в Україні. Але через чорний PR спредів з 2011 року ринок почав стрімко падати, а з ним і «Тульчинка». Нашим завданням стало сформувати правильне розуміння продукту та вирощувати його споживання.
Спред – це не масло, це краще … На відміну від вершкового масла, спред поєднує в собі найкраще з двох олій (вершкового та рослинного), і тому є ідеальним для випікання, смаження, гасіння, а не тільки для бутербродів. Ми провели кампанію, інтегрувавши воєдино спонсорство передачі «Все Буде Добре» на СТБ з кулінарним експертом Тетяною Литвиновою та промо-акцію з медіа-підтримкою.
В результаті мети з продажу, частки ринку, знання та лояльності були значно перевиконані, а споживачі стали розуміти всі переваги на початку.